tisdag 23 oktober 2012

Up up and away

Ja då ska man försöka sig på det där med att dokumenta sin scrapping igen då. Det har blivit ganska lite scrappande på sista tiden (för att vara mig). Det kommer att ske lite förändringar här på bloggen. Jag kommer att skriva bloggen på både svenska och engelska, utifall om man skulle ha en följare från annat land. Man vet ju aldrig. Adressen ligger tillgänglig för det iaf!

Jag har lite att visa så jag drygar ut det med att visa en för varje dag så gott som jag kan.;) 
Idag startar jag med en av de mest enklaste Lo´s som jag någonsin gjort och med enkelt menar jag clean and simple. 
Jag gjorde denna på Scrapmaran jag var på i helgen som var!

Well then I should attempt to write and document my scrapping again. It has become quite a little (for me) scrappbooking recently. There will be some changes here on the blog. I will write the blog in both Swedish and English, just in case if I would have followers from another country. You never know. The address is available for it anyway! ;) 

I got some few Layouts to show so turn in everyday and you will see them as long as I got something to show of course. ;) Today I will start by showing you the most simple Lo I ever done,  and with simple I of course mean a clean & simple lo.

I did this one at the scrapmaraton I was on last weekend.Time to go up up and away....


 


Hope you enjoyed 
XoXo Mela