måndag 28 maj 2012

min fina tjej kopia

Här kommer då nästa LO med samma upplägg som förra veckans men då med cirklar istället för fyrkanterna :D. Denna Lo satt jag dock ett litet kort (plånboksstorlek) på Layouten då jag tyckte att det gjorde sig lite bättre.


 Samma papper som förra gången Echo park For the record och Springtime.


 Texten är även denna gång ihopslagen och utskuren med cameon.


 Istället för knappar på vissa av cirklarna så valde jag att byta ut  cirklarna och ha en blomma istället.


 och en fjäril som gått sönder lite men det tyckte jag var charmigt.


 En silhouette fick byta ut en annan cirkel och i den bredvid satte jag små hjärtan.



Knappen är köpt på loppis så den är från egna gömmor men den ger retropapprerna en ännu mera retro känsla. Dock får jag bara sommarkänslor av denna kompott av färger. Vilket är helt underbart.

Hoppas ni provar använda era stansar att använda papprerna på ett annat sätt än bara vara bakom fotot ;) Om ni inte har några stansar själv så finns det ett urval att välja på i butiken HÄR. Testa er fram det är bara din egen fantasi som sätter stopp för kreativiteten. :D

XoXo Mela