tisdag 29 maj 2012

My scrapbook nook

Ja nu har det kommit ut vad som denna månad innehåller. Weehoooo.. Längtar redan. Dock tar det JÄTTElång tid innan paketet når fram till mig. så nån gång i mitten av juni bör detta dimpa ner i min brevlåda!


Lovely. Jag som är den mest nyfiknaste av dem alla var ju tvungen att gå in och kolla på tillverkaren av dessa papper. Simple Stories heter dom och du kan kolla på deras kollektioner HÄR Jag GILLAR och då menar jag GILLAR med STORA bokstäver deras upplägg av papper. Dom har vad jag kan se färdiga upplägg av sidor till album måånga måånga jounaling cards. Den ideen gillar jag! (älskar album) Jag hoppas att det finns lr kommer att finnas återförsäljare av dessa i sverige.

Ja då får man väl vänta tålmodigt tills det kommer fram till mig då. *suck*

XoXo Mela