tisdag 3 april 2012

Att scrappa ofokuserade kort!

Idag visar jag denna på Melvens scrap och hobby!
Det sista altret av det DT paket jag fick i mars.
Jag valde ett fotografi med två kort som är tagna genom ett fönster. Därav titeln. Ibland kan kort som inte blir perfekta ge ett budskap ändå. Självklart går dom att scrappa lika bra som alla andra kort. Enligt mig iallafall. :)


Denna LO blev gjord av de så kallade spillbitarna av dom 2 förra layouterna.
Jag satte  bara dit bitarna rev och klippte lite använde 3d kuddar och bara smacka på utan att tänka, det kan vara så befriande att bara göra så ibland.
Stänkte lite glimmer mist satte dit bling, blomma och rosor. 

 
 Den stora blomman är från Cameon och lika så texten Beautiful.
Boy är stickers från  basic grey som du hittar här.
 
 Några vimplar blev till av remsorna ifrån detta  Mama-Razzi pappret . Som jag lyfte upp med 3d kuddar.  
De mönstrade papprerna kommer från  BoBunny -Mama-Razzi serien och det andra materialet hittar ni i butiken. Jag som hade sådana vårkänslor så kom snön igen. Himla typiskt!
Det var allt för mig denna gång!

 XoXo Mela