måndag 23 april 2012

Påsar för Melvens!

Mitt tredje Dt inlägg för Melvensscrap april.

Denna gång har jag dekorerat 2 påsar som ni hittari butiken i 5 pack.






Jag valde att dekorera dem lite annorlunda.

En med välkommen stämpel. Roliga att göra om man vill bjuda in till kalas och middagar på ett annat sätt eller varför inte dop eller bröllop?


Splashade Ditresse stain och använde mig sedan av Echo park for the record och springtime papper och några knappar.








Nästa påse blev en liten kärleksförklaring.

 Jag fäste de med 3d kuddar för att få lite dimension.
 Shapen kommer från Cameon och pappren Echo park for the record.

 Jag stansade påskanten för att få en extra detalj med  på påsen.  Sen är det bara att fylla dem med vad man nu vill.
 Det skulle vara jättekul om ni också provade på att göra egna påsar och sedan länka till dem i kommentarsfältet så jag får se dem. Inspiration är aldrig fel.

XoXo Mela