söndag 18 mars 2012

Alter till Melvensscrap.se

Idag har jag en brev/fjärilsholk att visa er. Jag tycker att dessa holkar är så otroligt söta bara som de är, vilket gör att jag tycker att det är jättesvårt att dekorera dem. Men jag ville verkligen dekorera den lite extra. Det tog lite tid innan jag kom på hur jag skulle göra. att det skulle vara en fjärilsholk det visste jag dock från början.



Jag använde mig av en dubbelsidigt papper ufrån butiken. Chalkade kanterna och satt OH plast innanför hjärtat så man kan fylla den med nått gott och ge bort som gåva eller varför inte använda den som en spargris. Stämplade en vimpel och satte dit smårosor halvpärlor och fjärilar.



Man kan förändra utseendet ganska rejält genom att chalka kanterna. Lite stickles fick pryda kanten runt hjärtat och på takets nedre del.





Holken sett från sidan. en fjäril och ros på taket ger lite mer enhetlig känsla.



i övrigt så lät jag holken vara ganska ren på deko. Om man vill så kan man ju sätta dit flera fjärilar.



Men pappret är så fint och det fick vara bra där. Dessa holkar kan man ju dekorera i all oändlighet. Det kommer säkert att komma fler av dem här på bloggen av mig :)


XoXo Mela