tisdag 6 mars 2012

Mitt första blogginlägg som DT

Vad otroligt spännande det är allt detta. *hoppar och skuttar*

I mitt DT paket fick jag helt underbara BoBunny -Mama-razzi papper vilket var otroligt passande med de kort jag valde (ni ska få se senare). Allt utom knapparna och kristallstenen som är ur privata gömmor finner ni i butiken. När jag såg alla vackra papper så kunde jag inte låta bli att att börja leka med färg. Distresse stain - Broken china och svart akryl färg fick göra basen. Det lilla kan göra otroligt mycket. Valde ett kort på mig själv, Det är inte ofta som jag scrappar mig själv men tyckte att det kunde vara passande för just denna presentation.



Hela blogginlägget kan ni läsa HÄR . Jag kommer att börja scrappa mig själv lite mer nu. Efter att jag gjort denna så insåg jag att mina barn kanske skulle vilja ha några LO´s på sin mamma med, det kan ju vara kul att se/komma ihåg hur jag såg ut och läsa om mina tankar osv osv.. :D

Måste säga att det var sjukt kul att göra denna LO. Hoppas ni gillar den med.

XoXo Mela