onsdag 7 mars 2012

Mama-razzi, SMILE

Idag har jag gjort mitt andra inlägg som stolt DT åt melvens scrap och hobby!

Idag visade jag upp den andra layouten som jag gjorde.




BoBunny papperna är verkligen underbart vackra men de kan vara lite svåra att scrappa med, iallafall när man tycker att dom är så otroligt fina att man inte vill dölja nått på dem. smiley Denna gång har jag min andra Layout att visa er. Min son till linslus är inte sen att vara med på ett kort och det var det som var så passande med just mama-razzi papprerna. För med honom kan jag verkligen vara en mama-razzi.

Jag har använt mig av Silhouette Cameon för att göra ramen bakom kortet och pappersblomman är handgjord av ytterligare ett BoBunny papper. Knappen är ur egen gömma men allt annat material finns i butiken. Eftersom jag tycker att pappret är så vackert tyckte jag att det inte behövdes så mycket mer.

XoXo Mela