lördag 31 mars 2012

Echo park FTW

Här kommer tre godingar jag gjorde en helg. De är inte klara, insidorna ska dekoreras med kort och annan deko. På echo parks blogg fick man en tutorial på dessa små album så jag var tvungen att prova och kunde inte sluta, Fler kommer det att bli dessutom.  Först ut en samlingsbild.


Använt mig av This & That båda kollektionerna.

Först ut var denna. Den var som sagt bara på prov men det blev bra häftig ändå.




jag satt in kort på sonen men det är inte klart än jag har inte bestämt mig och jag ska lägga dit mer deko.

Nästa ut är denna;




Även där har jag börjat att dekorera insidan lite fast med bara deko. Korten på min dotter ska sättas in senare.

Sist ut var denna som kommer att innehålla kort på hela familjen,




Den är än så länge helt odekorerad på insidan.

Hoppas ni gilla dom lika mycket som jag!

XoXo Mela